Tillandsia Stricta mne zaujala na letošní výstavě orchidejí ve Fata Morgana. Přesto, že nebyla levná, rozhodl jsem se podlehnout její kráse. Při nákupu jsem se ani nedozvěděl jméno kupované rostliny, ale byl jsem rozhodnut.

image

Postupem času jsem se dozvěděl, že se pravděpodobně jedná o druh Stricta, což se při nedávném kvetení potvrdilo a navíc se ukázalo, že se jedná o variantu Soft. To již dávaly tušit měkké, šedé a hustě ojíněné listy.

image

Tillandsia Stricta roste na velmi rozsáhlých lokalitách východu Jižní Ameriky v nadmořských výškách od 0 do 1700m.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Zanechat Odpověď

