Jaro je konečně v plném proudu a na pořad dne přišla otázka kam s kytkami. Projekt skleník byl loni na podzim předčasně ukončen pro mnoho důvodů a tillandsií v ložnici a dalších sukulentů na chodbě v mezipatře neuvěřitelné množství. Po dlouhých zimních úvahách jak tento problém vyřešit jsem před pár týdny přikročil k činnům.

SAM_3751

Použil jsem staré regály, které se zbytečně válely ve sklepě a smontoval základní konstrukci. Aby byly kytky chráněné před dlouhými dešti, na vrch regálů jsem nechal namontovat jednoduchou střechu z polykarbonátu. Celá konstrukce je zatížena vahou ostatních sukulentů v květináčích.

SAM_3762

Pro tillandsie jsem vyhradil přední, menší část, která zatím není chráněna stínovkou, a tak si tillandsie užívají maximum světla. Až přijdou letní úpaly, zřejmě i tuto část stínovkou zakryji. Na hlavní prostor jsem nainstaloval síť na králíky, čímž vznikla poměrně velká plocha pro zavěšení kytek.

SAM_3752

Prostor je ještě rozdělen na sušší a světlejší část na vrchu a přístíněnou a vlhčí část ve spodu. Sám jsem zvědav jak se projeví na zelených druzích blízkost vodní hladiny, ale věřím, že jen pozitivně.

SAM_3753

Příště se podíváme do další části přístřešku za sukulenty v květináčích.

Zanechat Odpověď

